dc.contributor.author |
Ulutaş, Selçuk |
|
dc.date.accessioned |
2022-12-16T08:23:35Z |
|
dc.date.available |
2022-12-16T08:23:35Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/20.500.11787/7869 |
|
dc.description.abstract |
Çirkin veya çirkinlik kavramları ile sanatın bir araya gelmesi ilk bakışta mümkün gözükmemektedir. Lakin sanat tarihinin önemli bir kısmını ele alan "Çirkinliğin Tarihi" isimli bu muazzam inceleme ile sanat ontolojisinin çirkinliği içerik veya biçim açısından mümkün kıldığı görülmektedir. Bu çalışmanın mimarı olan Umberto Eco 2016 yılında yaşama gözlerini yumduğunda hem araştırmacıları hem de sıradan okuyucuyu etkileyecek sayısız eserin altına ismini yazmıştı. Bu önemli düşünür ve bilim insanın ardında bıraktığı pek çok kıymetli eser arasında "Çirkinliğin Tarihi" ise özel bir yere sahiptir. |
tr_TR |
dc.language.iso |
tur |
tr_TR |
dc.publisher |
Sinefilozofi |
tr_TR |
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
tr_TR |
dc.subject |
Umberto eco |
tr_TR |
dc.subject |
Çirkinliğin tarihi |
tr_TR |
dc.title |
Çirkinliğin tarihi-umberto eco |
tr_TR |
dc.type |
review |
tr_TR |
dc.relation.journal |
Sinefilozofi Dergisi |
tr_TR |
dc.contributor.department |
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi/güzel sanatlar fakültesi/görsel iletişim tasarımı bölümü/görsel iletişim tasarımı anasanat dalı |
tr_TR |
dc.contributor.authorID |
109659 |
tr_TR |
dc.identifier.volume |
2 |
tr_TR |
dc.identifier.issue |
3 |
tr_TR |