dc.contributor.author |
Ulutaş, Selçuk |
|
dc.date.accessioned |
2022-12-19T06:23:48Z |
|
dc.date.available |
2022-12-19T06:23:48Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/20.500.11787/7877 |
|
dc.language.iso |
tur |
tr_TR |
dc.publisher |
Ütopya |
tr_TR |
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/closedAccess |
tr_TR |
dc.title |
İzleyici etkileşimli sinema filmlerinde estetik varoluş: Black Mirror ”Bandersnacht” filminin ontolojik çözümlemesi |
tr_TR |
dc.type |
bookPart |
tr_TR |
dc.relation.journal |
Sanat Tarih Estetik: Kesişen Denemeler |
tr_TR |
dc.contributor.department |
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi/güzel sanatlar fakültesi/görsel iletişim tasarımı bölümü/görsel iletişim tasarımı anasanat dalı |
tr_TR |
dc.contributor.authorID |
109659 |
tr_TR |